fredag 18. januar 2008

O, lykke!



I dag kom det nye visa-kortet mitt! Hurra!


Trangen for å løpe ut og shoppe er ganske stor merker jeg, men eg skal prøve å beherske meg... Nå skal jeg heller ut og feire med en skøyte-seanse av de sjeldne:) Jeg har aldri vært noen stor skøyteløper. Grunnen til det tror jeg er den brå overgangen fra hockeyskøyter (uten tagger) til kunstløp (med tagger!). Likevel velger jeg å tro at jeg ikke er så dårlig som jeg syns å huske...


Dette er bare nødt til å bli bra!


Selv om jeg ikke har hatt mulighet til å bruke kortet mitt sånn fysisk(...?), har jeg kjøpt meg (hold dere fast!): Macbook! For sånn 6000 kroner! Jeg har rett og slett bitt i det sure eplet og gått over til fienden... Det betyr likevel ikke at Mac er bedre enn PC (Lars Erik). Mac er bare litt mindre og finere...


(PS! si i fra hvis noen vil kjøpe en PC...)


Om 13 dager sitter jeg og Lars Erik på flyet til USA. Da skal det shoppes, for å si det sånn!


Men nå er det skøytefest:D

snakkes!

6 kommentarer:

Lars Erik sa...

Jeeeee! Gratulerer med kort!

Desverre er Mac bedre enn PC, men det er jo lett å blande. (:p)

Håper skøytefest blir kingkong.

Gunhild Marie sa...

wohow, skøytefest e gøy :) du sång fint i kveld. du e så utrule flink og musikalsk du!

Anonym sa...

Du var flinkere enn du trodde på skøyter, ikke sant?! Jeg syns i hvert fall du var flink! Også var det jo så vannvittig gøy!!!!

Lars Erik sa...

JAJAJAJAJ jeg kommenterer vilt alltid

silje sa...

du e så fin på håret.
og mac e best.

målfrid sa...

heyy!! eg kjøpte meg faktisk skøyter her hinn dagen...har ikke lyst å være me å stå imorgen ettermiddag på spikersuppa da?! e en liten gjeng som skal!:)