fredag 1. februar 2008

Washington!

Nå sitter jeg og Lars Erik i Washington, rettere sagt i Arlington, og er sånn passe dødsslitne...











Reisen vår kort oppsummert(norsk tid):

- Klokken 11.20 i går tok vi sas-bussen fra holbergsplass til Gardermoen. 
- 14.05 gikk flyet til Reykjavik. 
- 18.15 gikk flyet fra Reykjavik til Boston.
- 02.00 gikk flyet fra Boston til Washington.
- 03.15 landet vi i Washington
- 04.10 kom Tor Kristian og hentet oss (broren til Lars Erik)
- 04.30 var vi endelig fremme!
Men nå er vi altså her, sånn passe døgnville:D
Ellers må jeg nevne at dette innlegget blir skrevet på min splitter nye mac!!!
Og ved siden av meg sitter Lars Erik og sikler på den nye i-pod touch`en sin;)

Vi skal nok ha noen herlige dager her!  

6 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer med macen!!
og gratulerer med iPoden Lars Erik!

Vi andre sitter nå bare her i den store sofaen vår med de "gamle" dataene våre og er døgnville..

Liv Iren og Håkon sa...

bortskjemte studenter!! ;-)
Jeg kom nettopp hjem fra Sætervika. Bra, men slitsom helg. Får Håkon på besøk snart, så da skal vi baaare slappe av!

Kos u!

Charlotte sa...

å dere er så heldige!! akkurat nå sitter jeg her alene og ser jeg på thailand-serien. blir mer og mer gla i de søte parene jeg!! hehe.. gleder meg til å bruke mikrofonen når jeg får den i henda mine!! skal gjøre litt mer plass på ipoden min til litt mer lyd..;)

målfrid sa...

gratulere me nye mac! gleder meg til å se den!! vi må ta masse gøye bilder når du kommer hjem!!hehe åå, misunner deg...eg og vil til usa! sukk

så foressten at de reklamerte for reflex cd`en din nå...så snart eg får stipend skal eg ta beina fatt og sprinte til første og nærmeste BOk&Media butikk å sikre meg et eksemplar før de blir utsolgt...(for DET gjør de nok fort!!) Oh Yeah!! gleder meg til å høre din vakre stemme!!;)

målfrid sa...

hvis du forresten vil vite ut kossen liv-marie har det nede i sør amerika kan du sjekke bloggen deres: revenlusker.blogspot.com

Lars Erik sa...

takk for en veldig koselig tur!:)