onsdag 9. januar 2008

2008 så langt...

Nå har hverdagen kommet tilbake. Etter 16 dager hjemme på Askøy med masse mat, brus, filmer, kjoler og kos, var det brutalt, men deilig å komme tilbake til Hovedstaden. Frie tøyler, lite mat, snø, null vaskemaskin, men dog så herlige mennesker!


Jeg har 263 kroner i lommeboken som jeg skal leve på frem til stipendet kommer. Det høres kanskje ikke så ille ut, men for ei jente som drikker pepsi max hver eneste dag og som elsker snop og snacks, er dette helt forferdelig!


I dag fikk jeg en ekkel telefon. En fyr fra postbanken fortalte at kontoen min måtte sprerres fordi noen har forsynt seg med mine penger!!! Kan du tenke deg?? Først hadde de prøvd å overføre 1 kr fra min konto til en annen. For å se om det gikk. Det gjorde det! Men så ville de prøve større beløp. Det var da fyren fra postbanken hadde merket det. Takk og lov!


I helgen skal jeg i studio med Reflex. Vi skal spille inn en ny gospel-cd, og jeg skal få synge solo på en sang som heter "crossing over":D Åh, som eg gleder meg!


refr:

"Crossing over, going to the other side.

Crossing over the river so mighty wide.

I`m gonna get there though the water`s deep and dark.

Crossing over, going to the other side."



Ellers vil jeg bare avslutte med å si; Betal piggdekkavgiften!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig bra beskrivelse at det var brutalt å komme tilbake til hverdagen. Det er så sant, så sant!

Er forresten veldig stolt av BA-kjendisen vår :P
Og lykke til med cd-innspillingen i helgen, det kommer til å gå kjempebra.

Liv Iren og Håkon sa...

kuuult! gleder meg til å høre resultatet!

Vet du hva jeg synes var brutalt? å begynner på skolen igjen og innse at jeg har ørtenførti sider pensum å lese..

Lars Erik sa...

dette var sannelig et vaskeekte blogginnlegg! du er flink til å skrive ass;) takk for hjelpa i går! det var dødsbra at du var med.

nå har vi etikk. håper du ikke har sett hva jeg skriver.

love ju!

målfrid sa...

huff, ja, det me banken høres litt skummelt ut ja! høres jo nesten ut som det e kjempe enkelt å hekke seg inn på andre sin konto...flaks han merket det! så masse lykke til me inspillingen....det går kjempe fint....du som e så flink!!;)

Gunhild Marie sa...

så morsomt at du kom i avisa då :)

målfrid sa...

ey! eg hadde ikke sett innlegget me at du var i avisen før no...stilig!hehe

Lars Erik sa...

nei det gjør vel ikke det:) men det finnes vel heller ikke noe bedre enn å stille i etikktimen:P (si det ordet fort mange ganger)

Lars Erik sa...

stikktimen

Lars Erik sa...

hehe... etikktimen