tirsdag 1. januar 2008

Godt nyttår!




Nå er det jammen meg blitt 2008! Det er liksom 18 år siden 1990...sykt!


Eg hadde uansett en fantastisk nyttårsfeiring sammen med Lars Erik, Målfrid, Liv-Marie, Liv Iren, Håkon og David. En herlig gjeng å gå inn i det nye året sammen med:)


Vi spiste pinnekjøtt (nam), skjokolademousse, snacks og frukt (takket være sunne Liv-Marie!). Etter maten arrangerte eg og Lars Erik en lek i riktig Kleppe-ånd... ganske så morro ja. "Hvis jeg skulle løpe 16 mil,......så ville jeg ha tenkt meg om"-aktig. Deretter spilte vi fantasi, og Målfrid bidrog med et uforglemmelig solonummer; "O, Helga natt";)


Dette skal bli et herlig år folkens! Hurra!!


(Jeg har forresten ingen nyttårsforsetter. Forslag mottas med takk!)

11 kommentarer:

målfrid sa...

heia!! konge at du har fått deg blogg! skal prøve å lese den flittig!:) det var kjempe gøy å ferie sammen me dere! det ble en uforglemmelig nyttårsaften!!;)

irene sa...

helt enig! det var kjempekoselig:) til neste år satser vi på å bli 2 til..?

målfrid sa...

hehe, ja det går jo ann å håpe du!!;)

Charlotte sa...

så koselig du har hatt det da=) tenk at vi er i 08.. d er sykt! Sjekk ut bloggen min, ny post. hylende morsom.

Anonym sa...

Så søtt bilde av Lars Erik og deg! Forslag til nyttårsforsett:
hm, kommer ikke på noe jeg. Vi kan arrangere noe i leiligheten, eller lage meddag sammen oftere eller noe sånt, sånn for kos. For å ha et forsett.

irene sa...

det er eg kjempe-med på! litt flere "familiemiddager" rett og slett:)

Gunhild Marie sa...

den leken e så gøy! den kan vi leke engang! :)

Charlotte sa...

hvilken lek? familiemiddag-leken?

irene sa...

hehe..ja, den er jo veldig morro!

silje sa...

HÆ! det KAN ikkje vær 18 år siden 1990.

Lars Erik sa...

Hei! Se på bloggen min da vel! snakkes på trening