tirsdag 4. mars 2008

Siden sist har det skjedd ganske mye.

Jeg har vært på "Like a flower needs the rain"- tour med Reflex i Tyskland. Det var veldig kjekt, men også veldig slitsomt. Vi hadde konserter i bl a Bremen, Witten, Kehl, Woppertal, Moers og Karlsruhe. 
Etter turen sitter eg igjen med følgende inntrykk;
- Reflex og gospel er generelt mye mer populært i Tyskland enn i Norge.
- Oslo Gospel Choir er nr. 1
- Tyskere er veldig glad i oransje (plakater, klær, møbler++)
- Man drikker gjerne alkohol i kirken etter konsertene (!?)
- Selvvaskende toaletter! 
- Tyskere er herlige mennesker:)
Ellers har jeg blitt enda bedre kjent med mine kor-kollegaer:) Det er kjekt!
Her hjemme i Norge har det også skjedd ting:
- Kjøleskapet ble ødelagt
- K.OS øvelse
- Huskonsert MML2
- Konsert i Manglerud 
- Besøk hos Randi og Kristin 
- Konsert på Raufoss
- Kristinas bursdag
- Stram opp
- Peppes og kino (Alvin og gjengen) med bruttern og nevøene mine. 
- Kjøleskapet ble fikset!


Satser på en deilig, avslappende og effektiv uke:) hehe..

4 kommentarer:

Charlotte sa...

sexbomb sexbomb.. alkohol i kirken altså? hm. du har et spennende liv!! masse gøy som skjer. d vi har til felles den siste tiden er: kjøleskapet ødelagt, k.os øvelse og stram opp.. jaja.

Lars Erik sa...

se her du. du er flink som oppdaterer bloggen din.

Gunhild Marie sa...

et spørsmål: på det bildet av reflex øverst, e du på vei ned fra koret eller noe, siden du e den ænast så ikkje søng i mikrofon?

irene sa...

hehe..eg er forhåpentligvis på vei ned til solistmikrofonen, eller så må det være et illebefinnende!